هوشیاری مردم، اقوام و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه به دشمنان نمی دهد

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه‌ای به این وحدت وارد کند.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۱۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، سردار ابوالفضل شکارچی امروز در نشست هم اندیشی علما، بزرگان و سران طوایف که در خاش برگزار شد اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی در بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تا کنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته خدشه‌ای به این وحدت وارد کند.

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: یکی از ویژگی‌های سیستان و بلوچستان وحدت و یکپارچگی بین اقوام و مذاهب است که نقطه عطفی برای این استان محسوب می شود.

وی بیان کرد: دشمن سالیان سال در صدد است با برنامه‌ریزی و پیاده کردن نقشه‌های مختلف این وحدت و همدلی را برهم بزند که با هوشیاری مردم ولایت مدار و مرزدار استان تاکنون موفق نبوده و هرگز موفق نخواهدشد.

سردار شکارچی با اشاره به خدمات نظام در سیستان وبلوچستان گفت: با هدف توسعه و آبادانی این استان هم‌اینک برنامه‌های زیادی از طرف دولت انقلابی و مردمی درحال اجرایی شدن است که آثار مثبت آن درآینده نزدیک نمایان خواهد شد.

ارسال نظرات