مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و همچنین شرکت اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان کنگان برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۳۷۶۵۳
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، سرهنگ تاجیک فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگان ضمن تبریک دهه کرامت گفت:خدا را شاکرم که به بنده حقیر توفیق داد بهمراه همکارانم در این نهاد مقدس خدمت کنم.تلاش بنده و همکارانم این  بوده اسن که ماموریت های انقلاب در این  شهرستان به نحو احسن انجام بپذیرد و این توفیق عنایت خداوند متعال بوده است.

در ادامه حجت الاسلام محمودی امام جمعه محترم شهرستان کنگان گفت: حضور مردم؛مسئولین بسیجیان و ائمه جمعه و جماعات،شورای اداری و مدیران عامل و همه و همه نشانگر عشق به مجموعه سپاه و فرماندهان آنهاست.منشاء این عشق،سپاه در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت کنگان با اشاره  به این که اگر انسان کار نیک را سرلوحه خود قرار دهد در پایان با چنین مراسم باشکوهی از او تقدیر میشود.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر ضمن تبریک ایام دهه کرامت افزود؛امام ره دکترین سیاسی منحصر به فردی داشت،چون اعتقاد عمیقی به امداد غیبی و نیروی غیبی داشت و به اعتراف تحلیل گران غربی،غرب از شناخت دیدگاه های ایشان عاجز بود.

این مراسم به منظور تکریم فرمانده خستگی ناپذیر و متعهد این شهرستان که دارای پیشینه دفاعی منحصر به فرد است که زحمات سرهنگ تاجیک تشکر و قدر دانی به عمل آمد.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات