مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

کارمندان کارآمد هدف اصلی دشمن در جنگ نرم هستند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه کارمندان کارآمد هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی و نرم هستند، گفت: امروز شاهد ترور شخصیت های شاخص هستیم.
کد خبر: ۹۴۳۸۹۳۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

 

 

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن حبیبی در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در سالن اجتماعات بسیج اقشار با اشاره به اینکه شهدا در عزت آفرینی و تقویت روحیه خودباوری جامعه نقش داشتند، اظهار کرد: شهدا نقش مهمی در افزایش روحیه معنوی مردم در عرصه‌های مختلف دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه شخصیت و زندگینامه شهدا باید از طریق هنر به جامعه معرفی شود، افزود: فقدان تولیدات رسانه‌ای در خصوص شهیدان انصاری و نورانی در گیلان حس می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد کمرنگ کردن یاد و خاطره شهدا و تأثیر آنان بر آبادانی و استقلال کشور است بیان کرد: کارمندان کارآمد هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی و نرم هستند و چهره‌های شاخص و مؤثر کشور مدام از سوی بیگانگان ترور شخصیتی می‌شوند.

حبیبی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به جایگاه هنر در بیان رشادت‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد: شهدا بر گردن همه ملت حق دارند و باید به صورتی که شایسته زحمات و مقام آنها است، تجلیل شوند.

برگزاری یادواره شهدای کارمند گیلان

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه مجلس شهدای کارمند گیلان در این کرونا متوقف نشده است، گفت: در دو سال و نیم گذشته بسیاری از مراسم در کشور تعطیل شد ولی با پیگیری و تلاش مسؤولان مربوطه، مراسم یادبود شهیدان نورانی و انصاری و همچنین ۲۵۷ شهید کارمند گیلان به صورت تلویزیونی برگزار شد.

سرهنگ رضا رنجبر با اشاره به نقش شهدای کارمند استان گیلان در دوران دفاع مقدس، افزود: شهیدان نورانی، انصاری و ۲۵۷ شهید دیگر کارمند گیلان هر کدام دارای ویژگی‌های بارزی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و شخصی بودند لذا باید تمامی این ویژگی‌ها را در یادواره شهدا برای جوانان بازگو کنند

ارسال نظرات