خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

دشمنان از حرکت جهادی و تفکر انقلابی ما می‌ترسند

همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دشمنان از موشک و هسته‌ای ما نمی‌ترسند از حرکت جهادی و تفکر انقلابی می‌ترسند از همدلی و همزبانی و متحد بودن در کنار مردم و گفتمانی که داریم می‌ترسند.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۷۶
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه برگزاری نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های حوزه حضرت فاطمه (س) همدان اظهار کرد: تاثیرگذاری فرماندهان در پایگاه‌ها بسیار مهم است.

وی گفت: دشمنان از موشک و هسته‌ای ما نمی‌ترسند از حرکت جهادی و تفکر انقلابی می‌ترسند از همدلی و همزبانی و متحد بودن در کنار مردم و گفتمانی که داریم می‌ترسند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: ما باید این اقدامات را بیشتر کنیم، دشمن بر روی موضوعات اساسی ما حساس شده است و هر روز قوی‌تر این امر را پیگیری می‌کند.

وی گفت: یکی دیگر از موضوعات معیشت و اقتصاد کشور است، که کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز با این موضوع اقتصاد و معیشت درگیر هستند.

حسینی با بیان اینکه جنگ اوکراین با روسیه باعث شده است بسیاری از کشورها متحد و مشکل‌ساز شوند، گفت: موضوع اقتصاد فقط ایران نیست این مسئله جهانی است.

وی ابراز کرد: ما با انجام حرکات جهادی توانسته‌ایم اقتدار خود را حفظ کنیم و تمام نیت ما کمک به مردم است و باید اجازه ندهیم دشمن به هدف خود برسد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: امیدآفرینی یکی دیگر از موضوعات است؛ دشمن در فضای مجازی و حقیقی تمام تلاش خود را می‌کند که یأس و ناامیدی را در بین مردم کشور ما ایجاد کند.

وی گفت: دشمن ما را یک کشور ضعیف توصیف می‌کند ما با سابقه ۲۰ و ۳۰ سال از زمان قاجار و پهلوی توانستیم هواپیما تولید کنیم در حالی که دشمنان با سابقه ۳۰۰ ساله توانستند انقلاب صنعتی شکل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات