خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

همه سازمان‌ها و ارگان‌ها باید برای مقابله با اعتیاد به میدان بیایند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اعتیاد را بلایی خانمان سوز دانست و گفت: دشمنان به دنبال گرفتار کردن جوانان در دام اعتیاد هستند لذا همه دستگاه‌ها باید برای مقابله با اعتیاد به میدان بیایند.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۵۰
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع کرمانشاه؛ افزود: امروز دشمنان قصد دارند از طریق مواد مخدر جوانان این مملکت را از بین ببرند لذا والدین، مسئولان و همه ارگان ها و سازمان ها باید دست به دست هم بدهند تا بتوانیم این توطئه را خنثی کنیم.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ششم تیرماه سال ۱۳۶۰ گفت: آیت الله خامنه ای شخصیتی بی‌نظیر در دنیا محسوب می شوند و به لطف خداوند متعال از سوء قصد جان سالم به در برده تا ذخیره ای برای امروز ما باشند.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله بهشتی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: دشمنان ترور شخصیت های والای انقلاب را به قصد شکست نظام انجام دادند اما امام راحل با عزمی راسخ در برابر این مشکلات ایستاد و امروز هم مقام معظم رهبری با تمام قوا مسیر ایشان را ادامه می‌دهند.

آیت الله علما همچنین با اشاره به گرانی اجناس و افزایش اجاره مسکن گفت: دولت موظف است تمام توجه خود را به این موضوع کاهش مشکلات اقتصادی مردم متمرکز کند اما همه ما باید مراقب باشیم تا دشمنان به این بهانه ایمان و امید مردم را تضعیف نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کشور از اول انقلاب تا به امروز در تحریم بوده و انقلاب اسلامی هیچ بن‌بستی ندارد، تصریح کرد: دشمنان قصد دارند به بهانه مشکلات اقتصادی و معیشتی مسئولان نظام و در نتیجه اسلام را ناتوان نشان دهند در صورتی که امروز همه دنیا روی ایران حساب باز می‌کنند.

ارسال نظرات