خبرهای داغ:
فرماندار قزوین در آیین تجلیل از جهادگران تربیتی دانشگاه فرهنگیان؛

شهیدان چمران و بهشتی الگوی متعالی برای اقدامات انقلابی و جهادی هستند 

فرماندار قزوین عنوان کرد: شهیدان چمران و بهشتی الگویی متعالی برای اقدامات انقلابی و جهادی هستند.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۱۵
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از جهادگران تربیتی با حضور سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین، عباس کاظمی فرماندار قزوین، دکتر حمیدرضا مشهدی سرپرست امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان، مدیر کل آموزش و پرورش، فرماندار قزوین، قائم مقام بسیج اساتید استان، روسای پردیس ها، کارکنان و دانشجو معلمان از مسوولان استانی در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

 

عباس کاظمی فرماندار قزوین در این مراسم ضمن اشاره به سیر زندگی برخی از بزرگان اظهار داشت: در کشوری که در آن شهید چمران و شهید بهشتی تربیت شده، حتما بن بستی نخواهد بود و ملت شریف ایران فریب بن بست نمایی ها را نمی خورند.

 

وی گفت: این ۲ شهید والامقام خدمات زیادی را برای پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی انجام داده اند و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

وی افزود: شهیدان چمران و بهشتی الگویی متعالی برای اقدامات انقلابی و جهادی هستند و با الگو قرار دادن آنها می توان روزهای خوبی را برای آینده انقلاب اسلامی رقم زد.

 

در پایان مراسم از جهادگران تربیتی پردیس های خواهران و برادران با اهدای لوح تقدیر و تابلوی متبرک به قطعه فرشی از آستان مقدس امام رضا (ع) تجلیل به عمل آمد.

 

گفتنی است؛ اقدامات عمرانی جهادی از شهریور ماه 98 با حضور در مناطق محروم شهرستان آوج شروع شده و با همه گیری کرونا و انعقاد تفاهم نامه ی سه جانبه بین دانشگاه فرهنگیان، اداره کل آموزش و پرورش و بسیج ناحیه دانشجویی به ترتیب در روستاهای  طزرکش و آرشت در بخش کوهین با جهاد تربیتی ادامه یافت و با آموزش کودکان اتباع افغانستانی بازمانده از تحصیل در شهر اقبالیه همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها