خبرهای داغ:
فرماندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی قروین؛

امروز تمام ظرفیت جریان انقلاب در رفع موانع باید متمرکز گردد

کاظمی عنوان کرد: امروز همه انرژی و توان جبهه انقلاب و جریان انقلاب اسلامی و قدرت متراکمی که توانست بر موانع سنگین، معجزه گون فائق آید، باید در یک نقطه مجتمع شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۱۸
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز با حضور مسوولان استانی و کشوری مراسم تکریم و معارفه مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد. 

عباس کاظمی مسوول سابق بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم بیان کرد: در مرداد سال ۹۷ وارد عرصه بسیج دانشجویی شدم و این دوره برای بنده تجربیات زیادی به همراه داشت.

وی گفت: امروز همه انرژی و توان جبهه انقلاب و جریان انقلاب اسلامی و قدرت متراکمی که توانست بر موانع سنگین، معجزه گون فائق آید، باید در یک نقطه مجتمع شود.

کاظمی عنوان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب یک نکته کلیدی داشت که فرمودند نسخه انقلاب اسلامی نسخه درمان دردهای این کشور است و آن نیروی متراکم عظیم انقلاب اسلامی امروز در صحنه عمل و میدان اجرا باید متمرکز به همین نکته شود و ثابت کنیم جریان انقلاب و مفاهیم عمیق آن در تمام عرصه ها و صحنه ها که سرداران بزرگی مثل حاج قاسم، تهرانی مقدم، احمد کاظمی و این کاروان پرآوازه جریان انقلاب حضور داشتند، می شود در قله پیشرفت ها حرکت کرد و در دیگر صحنه ها باید جریان انقلاب پای کار آید.

وی افزود: امروز اگر این فرصت خدمتگزاری در مدار و منطق انقلاب اسلامی نادیده گرفته شود شاید در آینده جبران نشود.

مسوول سابق بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: در اردوگاه انقلاب با تمام سلایق و نقدهای متفاوت که باید شفاف باشد، انقلاب نباید متشتت و بی برنامه دیده شود و این رسالت امروز تمام دغدغه مندان انقلاب است. لذا باید دست در دست هم در مسیر سخت روبرو حرکت کنیم که قطعا می توان اتفاقات بزرگ و خوبی را رقم زد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها