فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر:

امنیت خط قرمز ماست

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق گفت: ماموریت و مراقبت از مرز های کشور وظیفه ماست و با هر تحرکی از دشمن که امنیت مرزهای ما رو بر هم زند مقابله میکنیم.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۶۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع)استان بوشهر روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران آبادان و خرمشهر اظهار کرد: خبرنگاری امر اعتقادی و عقیدتی است که با انعکاس خبر آرامش را به جامعه بر گردانید و اگر شیطنت و انحراف در خبر باشد. جامعه را بر هم می ریزد.

 

وی افزود: در جامعه امروز با التهابات و اشکالات گاها به وجود می آید دشمن شماره یک رسانه های داخلی رسانه های خارج از کشور است.

 

سردار کشاورز در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم رسانه هستند و به عنوان سربازان رسانه ای وطن در خط مقدم جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند. که دشمن شماره یک رسانه های غربی و معاند هستند. که با سلاح عقیدتی و ایمان راسخ و مستحکم جلوی این معاندان قرار گرفته اند قطعا با تزلزل اعتقادات اشکال به جامعه وارد خواهد شد. 

 

وی با اشاره به اینکه حوزه رسانه مخاطب بسیار زیادی دارد، گفت: حوزه رسانه به خصوص در فضای مجازی فضای بسیار پر مخاطب است و امروز در دورافتاده ترین نقطه از دنیا به اخبار رسانه ها دسترسی دارند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مخاطب رسانه ها، زیاد است و با  انواع قشرها ارتباط دارند و برد گفتاری و عملیاتی وسیع و فرامرزی دارد.

یک خبرنگار تراز اول انقلاب اسلامی امروز باید قادر به پاسخ تهدیدات در حوزه رسانه ای علیه جمهوری اسلامی باشد.

سردار کشاورز تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران خبرنگاران یکی از پیشران و پیشرو در حوزه نشر و اشاعه مسایل و در جهت بررسی کمک کار نظام جمهوری اسلامی است بنا براین کار خبرنگاری از بازدارندگی جلوگیری و به پیشرفت اهداف انقلاب اسلام کمک میکند .

 

وی گفت: مرزهای جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط منطقه ای و همسایگان به خصوص کشور بی ثبات عراق که همه نوع احزاب در آن تردد می کنند علیه خصوص دشمنان ما آمریکا و اسرائیل در این کشور پایگاه دارند از امنیت بالای برخوردار هستند.

وی به عملکرد تیپ امام صادق اشاره کرد و گفت: ماموریت و مراقبت مرزی از مرز جمهوری اسلامی ، جلوگیری از ورود قاچاق، سلاح و مهمات و مواردی از این قبیل که نظم و آرامش جامعه را بر هم می زند با آن مقابله خواهیم کرد و از جمله وظایف این تیپ در 2 سال اخیر در حوزه کشفیات سلاح و مهمات، مواد مخدر، قاچاق انسان، قاچاق احشام، مواد غذایی، پرنده های زینتی موفقیت های خوبی کسب کرده و از ورود و خروج آن جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه بهترین و بالاترین هدیه در این خط مرزی برقراری امنیت است گفت: امنیت خط قرمز ما است.

وی افزود: در حوزه سلاح ، 30 قبضه سلاح کلت و کلاش، هفت هزار فشنگ کلت، هشت هزار فشنگ کلاش و یک تیم مسلح کشف و ضبط شد.

سردار کشاورز گفت :یکی از موضوعاتی مهم اصلی و کلیدی بحث محرومیت زدایی است که به حمد الله تیپ امام صادق(ع) و قرارگاه کربلا در بحث محرومیت زدایی که دغدغه حضرت آقا است در حد وسعت و توان اقدام به توزیع بسته های معیشتی ، لایروبی انهار، همراهی با صیادان کرده اند.

وی از توزیع یکهزار جفت کفش در آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: علاوه بر این یکهزار جفت کفش در بوشهر نیز توزیع می شود.

سردار کشاورز افزود: در بحث نهضت آبرسانی به زودی نیروی زمینی محرومیت زدایی سپاه در مناطق نوآباد، اروندکنار انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات