مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان درگفتگو با خبرگزاری بسیج؛

فرهنگ انقلاب اسلامی، مانع سلطه‌طلبی‌های استکبار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، مانع سلطه‌طلبی‌های استکبار بوده و در همین راستا دشمنان به دنبال آسیب رساندن به این فرهنگ هستند.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۳۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

فرهنگ انقلاب اسلامی، مانع سلطه‌طلبی‌های استکبار است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان درگفت و گو با خبرنگار بسیج در بندرعباس اظهار داشت: دشمنی استکبار با ملت ایران، تازگی ندارد و حتی قبل از جنگ تحمیلی هم در همین استان هرمزگان به بهانه‌های مختلف، مردم و جوانان ما را ترور می‌کردند و برایشان مهم نبود که افراد دارای چه نگرش فرهنگی و سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ‌ها و فتنه‌های متعددی را از قبل دوران دفاع مقدس تجربه کردیم، تصریح کرد: دشمن، همه روش‌ها را برای پیاده کردن اهداف خود در ایران پیاده کرد و امروز نقطه قوت ما برگرفته از برکات و تجربیات جنگ سخت و دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: زورگویان دنیا اینک به این نتیجه رسیده‌اند که در حوزه جنگ سخت، توان رویارویی با ایرانِ قوی را ندارند و می‌بینند بسیاری از مسائل امنیتی در منطقه توسط جمهوری اسلامی ایران حل و فصل می‌شود و این موضوع به شدت آن‌ها را نگران و منزوی کرده است.

وی ادامه داد: امروز همان شکست خورده های جنگ سخت، یک جنگ ترکیبی تمام عیار و همه جانبه را علیه کشور ما به راه انداخته‌اند اما باز هم در محاسبات خود دچار اشتباه هستند و ذلیلانه، مغلوبِ هوشیاری و اراده ملت ایران خواهند شد.

جهانگیری با اشاره به نقشه دشمنان برای اجرای سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش کشورمان، تصریح کرد: اگر امروز برخی جوانان و نوجوانان ما به راحتی فریبِ برنامه های رسانه ای دشمن را می‌خورند، نتیجه همان فعالیت‌هایی است که در دولت گذشته در آموزش و پرورش ما رقم خورد.

وی تقویت ابزارهای رسانه‌ای کشور را ضروری عنوان کرد و گفت: بنابراین باید حوزه فرهنگ و رسانه را تقویت و کم‌کاری‌های گذشته را به سرعت جبران کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: نگاه فرهنگی در بسیاری از مدیران ما وجود ندارد و این درحالی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند « امروز مساله اول کشور، اقتصاد و دوم فرهنگ است»

وی تاکید کرد: متاسفانه در اتفاقات اخیر شاهد بودیم برخی از افرادی که در فضای جمهوری اسلامی رشد کردند و معروف شدند، آتش‌بیار اغتشاش‌ها بودند و برای همه مشخص شد که در راستای سرعت بخشیدن به قطار پیشرفت ایران، باید نیروهای معتقد و متعهد به کشور، تربیت کنیم و این اتفاق هم با توجهِ بیش از پیش به حوزه فرهنگ و رسانه، رقم می‌خورد چراکه درگیر یک جنگ ترکیبی در میدان فرهنگ و رسانه هستیم.

ارسال نظرات