جبهه اوج عبودیت برای شهدا و رزمندگان اسلام بود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا و رزمندگان اسلام بود که دانش آموزان ما سنگر مدرسه را رها کردند و رهسپار جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.
کد خبر: ۹۴۷۴۹۲۳
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا و رزمندگان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، محمود حق دوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح سه شنبه در مراسم اختتامیه راهیان نور دانش آموزی شهرستان دیر ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص ۴۷۱ شهید دانش آموز استان بوشهر و ۱۱۱ شهید فرهنگی گفت: جبهه اوج عبادت و عبودیت برای شهدا و رزمندگان اسلام بود که دانش آموزان ما سنگر مدرسه رها کردند و رهسپار جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.


حق دوست بیان کرد: از ویژگی های دفاع مقدس این بود که چهره‌های ماندگار ساخت که از نکات بارز دفاع مقدس ما بود.

 

این مقام مسئول اذعان کرد: روزی که تمام دنیا متحد شده بودند تا این انقلاب و این کشور را نابود کنند دانش آموزانی هم سن و سال شما رهسپار سنگر جهاد شدند و دفاع مقدس ما را ماندگار کردند.


حق دوست خاطرنشان کرد: کشور ما با دست توانای شما جوانان و نوجوانان عزیز و با علم نوین خود با موشک های نقطه زن بزرگترین و مهمترین پایگاه آمریکا عین الاسد را شخم میزند و آمریکا هیچ گونه حرکتی در پاسخ آن نمیتواند انجام دهد چون می داند که اگر حرکتی نشان دهد بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو تمام شده است، پاسخی محکم تر ایران به آن ها خواهد داد.


حق دوست با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ما حتی جز ۵۰ کشور دنیا از نظر رتبه علمی نبودیم ولی در حال حاضر رتبه اول در منطقه هستیم و در دنیا جز ۱۵ کشور برتر علمی هستیم گفت: از دیگر نعمت های انقلاب اسلامی ریشه کن کردن بی سوادی در کشور بود که از ۷۰ درصد بی سوادی به زیر ۱۰ درصد رسید.


حق دوست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین گفت: دشمن هیچ وقت دلسوز ما نبوده اگر آن ها مدافع حقوق بشر هستند چرا داروهای مورد نیاز کودکان ایرانی و یمنی ها را مورد تحریم قرار می دهند این ها نه مدافع مردم هستند و نه حقوق بشر.


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان عزیز، ما توانستیم دشمن را در جنگ نظامی عقب بزنیم و الان دشمن جنگ ترکیبی علیه ما به راه انداخته است و هدفشان شما جوانان و نوجوانان است و مطمئن هستم بار دیگر شما جوانان دشمن را عقب می زنید و پیروز خواهید شد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار