خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج؛

اقدام جاهلانه اتحادیه اروپا، اراده راسخ نیروهای مسلح ما را قوی‌تر ساخت

امام جمعه شهرستان آوج عنوان کرد: اقدام جاهلانه اتحادیه اروپا، عزم و اراده راسخ نیروهای مسلح ما را قوی‌تر خواهد ساخت و ملت ایران نیز با انسجام و اقتدار، همراه سپاه و نیروهای مسلح در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۹۴۸۶۴۰۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین موسوی و جمعی از مسئولین این شهرستان با سرهنگ ربیعی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطر نشان کرد: اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامی علیه ملت یکپارچه و با اقتدار ایران اسلامی است. آمریکا و اروپا به وجود آورنده سازمان‌های تروریستی نظیر داعش و حامیان سازمان‌های تروریستی ضد ملت ایران هستند و امروز مدعی تروریست بودن سپاهی هستند که حامی مظلومان عالم است.

وی در ادامه افزود: سپاه سرافراز اسلام نقش بی‌بدیلی در مبارزه با تروریسم و ریشه کن سازی غده سرطانی داعش داشته و با اقتدار توطئه‌های قدرت‌های استکباری و شیطانی را خنثی ساخته و نظام سلطه و مزدورانش را در ناکامی قرار داده است.

امام جمعه شهرستان آوج در پایان گفت: پاسداران اسلام و انقلاب به یاری خداوند و تاییدات الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، همچون همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، مقتدرانه عمل خواهند کرد و از خداوند متعال یاری و نصرت این نهاد انقلابی را خواستار و برای شهیدان بزرگوار این سپاه جان فدای ملت، علو درجه مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها