خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان:

صدر اهداف پیامبر(ص) تعلیم و تزکیه است/بعثت پیامبر بزرگترین خدمت به بشر در عالم هستی بود

حجت الإسلام نورعلی اسدی گفت: خداوند برای هدایت و سعادت بشر درهمه عصرها و قرن ها توجه خاصی و ویژه به انسان داشته و برای رهایی از ظلمت ها و جهل ها پیامبرانی فرستاده که بشر را به توحید الهی دعوت نمایند.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۶۳
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

صدر اهداف پیامبر(ص) تعلیم و تزکیه است/بعثت پیامبر بزرگترین خدمت به بشر در عالم هستی بود

حجت الإسلام نورعلی اسدی  در گفتگو با خبرگزاری بسیج به مناسبت بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) ضمن تبریک این عید بزرگ گفت: یکی از بزرگترین الطاف و هدیه الهی به همه بشریت بعثت نبی مکرم اسلام است.

وی افزود: خداوند برای هدایت و سعادت بشر درهمه عصرها و قرن ها توجه خاص و ویژه به انسان داشته و برای رهایی از ظلمت ها و جهل ها پیامبرانی فرستاده که بشر را به توحید الهی دعوت نمایند و از طاغوت ها دوری کنند و مردم  رابه تعقل و تفکر و تزکیه دعوت نمایند.

اسدی اظهار داشت: در قرآن نیز به صدر اهداف بعثت پیامبر اکرم (ص) به تعلیم و تزکیه"یعلمهم  الکتاب ویزکیهم" اشاره شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان تصریح کرد: بزرگترین خدمت به بشر در عالم هستی ظهور وبروزاسلام وبعثت پیامبراکرم(ص) بوده است و بزرگترین کاری که پیامبر(ص) با مبعوث شدنش به رسالت انجام داد، اصلاح عقیده و اخلاق بوده و بدنبال آبادانی پایدار و همه جانبه دنیا به وسیله دین و عملیاتی کردن دین خدا در جامعه بوده است که امروز دشمنان دین و قرآن و پیامبر همین عامل سعادت و تکامل بشر را به نشانه رفتند که ما باید بیش از هر زمانی به این هدیه بزرگ الهی که دین اسلام است توجه داشته باشیم و دین خود را حفظ کنیم و در راه و مسیر پیامبر اکرم (ص) حرکت نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها