گزارش تصویری

معرفی برترین های دهمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه پاسداران

آیین اختتامیه دهمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه به میزبانی نیروی دریایی در مشهد با شکوه خاصی برگزار شد و ضمن معرفی آثار از برترین های هر رشته تقدیر و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۰۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،آیین اختتامیه دهمین جشنواره فرهنگی هنری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار محبی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه به میزبانی نیروی دریایی در مشهد با شکوه خاصی برگزار شد و ضمن معرفی آثار از برترین های هر رشته تقدیر و تجلیل شد.

این مسابقات در بخش تجسمی و هم نمایشی برگزار شد و ۶۳۸ هنرمند پاسدار در مجموع ۹۳۰ اثر را خلق کردند که این آثار در مراحل مختلف مورد نقد و بررسی داوران قرار گرفت که علاوه بر معرفی آثار برگزیده در هر بخش نفرات اول تا سوم شایسته تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است در رشته خوشنویسی: مجید فراتی، کاریکاتور: مهدی بابایی طراحی، پوستر: سید حسن موسوی، عکاسی: عزیز بابانژاد، اینفوگرافیک: احمد کشتکار،تئاتر: علی اصغر ذاکری نسب، فیلم کوتاه و مستند: میثم دره شولی،تک خوانی سرود: حمید براتی، جمع خوانی سرود: صادق دهقانی، همخوانی قرآنی و تواشیح: ابوذر سلطانی، اجرا (مجری گری): رضا جعفری، تولید نماهنگ ( کلیپ): اکبر محمودی، مقام های نخست این دوره از مسابقات فرهنگی هنری سپاه را کسب کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها