به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)

سخنرانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان قبل از خطبه‌های نمازجمعه شهر اهرم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان درسخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه اهرم گفت: کميته امداد امام خميني، با هدف ياري نمودن محرومان و مستضعفان،تشکيل يافته است.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۹۳
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

سخنرانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان قبل از خطبه‌های نمازجمعه شهر اهرم

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، غلامرضا حسین پور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تنگستان درسخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهر اهرم به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره)یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تنگستان در ادامه افزود: در میان نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آمدند، کمیته امداد امام خمینی، دو ویژگی عمده و افتخارآمیز دارد. یکی آنکه این کمیته، منتسب به حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) است و این افتخار بزرگی است که مردم این نهاد را با نام بلند امام خمینی( رحمه الله علیه) می شناسند؛ دیگر آنکه برنامه و هدف کمیته امداد، خدمت به محرومان و مستضعفین است و در فرهنگ اسلامی بر کمک و حمایت از این افراد تأکید فراوان شده است.

حسین پور در ادامه تأکید کرد:توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات یکی از تکالیفی است که این نهاد حمایتی برای مددجویان زیرپوشش در شهرستان را پیگیری می‌کند.

غلامرضا حسین پور با ارئه گزارشی از فعالیت ها و رسالت كمیته امداد و رویكرد جهاد اقتصادی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، ابراز امیدواری كرد: با همیاری و همكاری مسوولان و خیران ومردم ،گامهای موثرتر و بیشتری در رفع مشكلات مردم برداشته شود.

وی درپایان گفت:این کمیته به لطف خدا توانسته است بسیاری از نیازمندان را تحت پوشش قرار دهد و چهره فقر را در کشور، کمرنگ سازد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات