خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از برگزاری مراسم تحویل سال ۱۴۰۲ همزمان با پایان سال جاری، با حضور مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۵۹
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

قزوین_ سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک پیشاپیش نوروز سال 1402 گفت: از نخستین سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور قزوین مراسم تحویل سال نو را در کنار شهدا گذراندند.

وی افزود: امسال نیز مراسم تحویل سال 1402 با حضور بازماندگان شهدا و ایثارگران، مدیران استان و مردم شهیدپرور در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به زمان تحویل سال نو، این مراسم از ساعت 23 شب، روز دوشنبه، 29 اسفند ماه با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: تلاوت قرآن کریم، سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جمله این برنامه‌ها است.

این مسئول گفت: در این همایش فرهنگی و اجتماعی، خانواده‌های معظم شهدا با برپایی سفره‌های هفت سین بر مزار شهیدشان و حضور مردم در کنار آنها صحنه‌های ماندگاری را به تصویر می‌کشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از همه مردم شهیدپرور خواست تا در جهت تداوم راه سرخ شهیدان و همراهی و همدلی با خانواده‌های شهدا و جانبازان سرافراز، سال جدید را در گلزارهای شهدا و در جوار شهیدان آغاز کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها