فرمانده سپاه قدس گیلان:

حضور در بین خانواده شهدا منجر به تجدید روحیه برای خدمت به‌ملت می‌شود

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان حضور و دیدار با خانواده معظم شهدا منجر به تجدید روحیه برای خدمت به‌ملت می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۱۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری‌ بسیج از رشت در آستانه سال نو سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز با حضور در منزل شهید کامکار با خانواده این شهید دیدار کرد.


فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه
دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم است، اظهار کرد: حضور و دیدار با خانواده معظم شهدا منجر به تجدید روحیه برای خدمت به‌ملت می‌شود زیرا شهدا پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده و از هیچ تلاشی برای حفظ این نظام مقدس دریغ نکردند.


سردار محمد عبدالله پور با تاکید بر لزوم تکریم یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی گفت:خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند.


وی نقش شهدا و صبوری خانواده شهدا در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار موثر دانست و بیان کرد:خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.


فرمانده سپاه قدس گیلان خطاب به خانواده شهید کامکار گفت: دعا کنید این شهید عزیز کمک کنند تا به مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.


عبدالله پور خانواده شهدا را سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی کرد و افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.


شهید صادق کامکار مسئول گروهان ابوالفضل از گردان حمزه لشکر قدس، بود که در روستای فتیده از توابع شهرستان لنگرود به تاریخ 6/6/1348زمینی شد و در سال اول دبیرستا به همراه تنی چند از دوستانش که آنها نیز به شرف شهادت نایل آمد.


پایان پیام/

ارسال نظرات