خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛

هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است و خدمت بی منت ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۰۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر بصورت ویدئو کنفرانسی با دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور و دیگر مسئولین و مدیران عامل جمعیت هلال احمر استانها با حضور دکتر سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، خوئینی سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین، معاو‌نین و کارکنان این جمعیت در سالن جلسات مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، هلال احمر قزوین روز شنبه، برگزار شد.

دکتر لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این نشست که بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و همچنین بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: من اگر بخواهم یک جمله در مورد هلال احمر بگویم این است که هلال احمر به معنای واقعی یک نهاد خدمت رسان است و خدمت بی منت ارائه می دهد.

وی افزود: اخلاص در خدمت خادمین خدمتگزار در هلال احمر دیده می شود که خدای متعال هم از همین جهت به آنها برکت عطا می فرماید.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان هم با مدیریت خوب مدیران و همه دست اندرکاران آن فعالیتهای خوبی ارائه داده است و طبق آمار دریافتی با استفاده از نیروهای جهادی که توانسته اند در نقاط حادثه خیز بسیار خوب حاضر باشند آمار تصادفات و تلفات در ایام نوروز در استان قزوین بسیار کاهش داشته و از این جهت به همه دست اندکاران دخیل در این موضوع خدا قوت عرض می کنم.

سیاهکلی ادامه داد: از جمعیت هلال احمر و به ویژه هلال احمر قزوین نیز به جهت اینکه در حوادث مختلف بسیار ارزشمند، جهادی و پر تلاش ظاهر می شوند و بی منت فعالیت می کنند تقدیر و تشکر فراوان دارم و آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای همه شما بزرگواران را دارم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها