خبرهای داغ:

پیشتازی فارس در جذب حامیان ایتام/ کمک بیش از ۱۹ میلیاردی خیرین فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۱۹ میلیارد تومان توسط خیرین به حساب فرزندان ایتام و محسنین فارس واریز شده است.
کد خبر: ۹۵۰۵۲۲۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرتضی موصلی گفت: در ماه مبارک رمضان، پویش جذب مهربانی با عنوان «همه به یک مهربانی دعوتیم» با هدف جذب حامی ویژه فرزندان ایتام و محسنین استان راه اندازی شده که از ابتدای این ماه تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ حامی جدید جذب و حمایت معنوی از ۱۸ هزار و ۶۰۰ فرزند معنوی را عهده دار شدند.

او گفت: این طرح دستاورد‌های مهمی به همراه داشته که علاوه بر کمک به معیشت خانواده‌ها، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و آموزشی، کمک به اشتغال و کارآفرینی و بهبود شرایط روحی و روانی مددجویان را به همراه داشته است.

موصلی تاکید کرد: خیران در شب‌های قدر در استان فارس اقدامات ویژه‌ای انجام داده و یکی از خیرین استان در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان حمایت معنوی از ۳۱۳ فرزند و شخص دیگری نیز در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان حمایت از ۱۱۰ کودک معنوی را عهده دار شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس همچنین در خصوص توزیع بسته‌های معیشتی نیز گفت: در مرحله دوم «طرح احسان علوی» بیش از ۴۰ هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان استان فارس توزیع شد.

موصلی گفت: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته ارزش هر بسته بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده و شامل اقلام مصرفی خانوار اعم از برنج، ماکارونی، روغن و … است.

به گفته این مقام مسئول در مرحله اول این طرح بیش از ۱۰ هزار بسته توزیع شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در مرحله سوم طرح احسان علوی نیز ۲۰ هزار بسته جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها