خبرهای داغ:

شبکه سازمان‌یافته اختلاس دارو در کرمانشاه متلاشی شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از متلاشی شدن شبکه اختلاس سازمان یافته دارو در استان کرمانشاه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خبرداد.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۴۲
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شهرام کرمی از متلاشی شدن شبکه اختلاس سازمان یافته دارو در استان خبرداد و اظهار داشت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات استان یک شبکه اختلاس دارو که با شیوه‌های متقلبانه مبادرت به خروج و فروش داروهای مخصوص اتاق عمل می‌کرد، مورد ضربه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مسئول یکی از بیمارستان‌های سطح شهر اقدام به اختلاس 53 هزار عدد داروی مورد نیاز مردم در بخش دولتی کرده و آن‌ها را در بازار آزاد به قیمت گزاف به فروش رسانده و از این طریق مقادیر قابل توجهی را سود برده است.

کرمی گفت: تاکنون دو نفر در این زمینه دستگیر شده‌اند و پس از تحقیقات روانه زندان شدند و هفت نفر دیگر در آستانه احضار و بازجویی هستند و مقدمات تحقیقات از آن‌ها انجام شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تمامی داروخانه و کلینیک‌ها خواست داروهای مورد نیاز خود را از چرخه قانونی تهیه کنند و افزود: چنانچه داروخانه‌ها داروها را از مراکز غیرقانونی و بدون مجوز تهیه کنند مرتکب تخلف شده‌اند و تخت پیگرد قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات