خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج هنرمندان فارس انجام می‌شود:

تولید فیلم سینمایی ۹۰دقیقه‌ای به مناسبت اولین سالگرد حمله تروریستی به حرم مطهر شاه‌چراغ

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس از تولید فیلم سینمایی ۹۰دقیقه‌ای به مناسبت اولین سالگرد حمله تروریستی به حرم مطهر شاه‌چراغ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۴۰
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مجید میکائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در نشست صمیمی دختران ایران اظهار داشت: نقش سازمان بسیج هنرمندان، دعوت و جذب هنرمندان در انجمن‌های ده‌گانه این سازمان است.

وی گفت: نقش‌آفرینی در جهت گفتمان انقلاب اسلامی با برگزاری جشنواره‌های متعدد، انعکاس و حمایت از فعالیت‌ و تولیدات هنری هنرمندان استان، به کارگیری نخبگان هنرمند بسیجی از جمله دیگر رویکردهای این سازمان است.

میکائیلی از تولید یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای با موضوع شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاه‌چراغ به مناسبت اولین سالگرد این حادثه تروریستی خبر داد.

سرهنگ پاسدار امیر جاهدی جانشین سپاه فجر در اقشار تخصصی هم در این نشست با اشاره به داستان‌های قرآن و مثال‌های قرآن از زنانی که مایه صلاح یا فساد جامعه شدند، اظهار داشت: در مقابل نسل جدیدمان هم خانواده‌ها غفلت کردند، هم مدارس، و هم جامعه؛ اگرچه جلوه دلدادگی نسبت به نظام، انقلاب و اسلام را در شب‌های قدر یا تشییع شهدا، همچون تشییع شهید سلیمانی می‌توان دید.

زارع‌مهذبیه هنرمند شیرازی هم در ادامه این نشست اظهار داشت: در ایران دو دوره طلایی هنری داشتیم و یکی از این دوره‌ها انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که هویت ساز است، هم برای هنرمندان و هم مخاطبان.
در ادامه این نشست، از نقاشی دختر ایران اثر هنرمند نوجوان شیرازی، فاطمه خادمی رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها