معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: آمریکا با شعار دفاع از حقوق بشر، بر روی جنایات خود علیه زنان و کودکان و خانواده سرپوش می‌گذارد.
کد خبر: ۹۵۲۴۵۶۴
|
۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

دکتر انسیه خزعلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، در حاشیه ششمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: آمریکایی‌ها، بزرگترین نقض کننده حقوق بشر هستند و با این حال ادعای دفاع از حقوق زن دارند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: آمریکا در مورد حقوق بشر متهم است و به وسیله سلاح و با فرار به جلو و ژست مدعی مآبانه رفتار می‌کند.
وی تصریح کرد: در واقع آمریکا با شعار دفاع از حقوق بشر، بر روی جنایات خود علیه زنان و کودکان و خانواده سرپوش می‌گذارد.
خزعلی بیان کرد: بسیاری از موارد در حیطه حقوق بشر و حقوق زنان به طور ویژه در این کشورها نقض می شود همچنین شاهد نقض حقوق خانواده ها و کودکان در این کشور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: همچنین شاهد تعدی به زنان و آزار کودکان و پرداخت دستمزدهای پایین به زنان و کشتار زنان به خصوص در نژادهای مختلف هستیم و این افراد تحقیر می‌شوند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با این حال ادعای دفاع از حقوق بشر و حقوق زنان دارند و کرسی حقوق زنان را برگزار می‌کنند.
وی عنوان کرد: متاسفانه حقوق زنان آمریکایی در بخش‌های مختلف از جمله تعدی و آزار جنسی، از هم پاشیدگی ساختار سالم خانواده و خانوارهای تک والد، خشونت و قتل زنان خصوصاً زنان بومی و کاستی دریافت دستمزد زنان نسبت به مردان نقض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، انسیه خزعلی متولد 1342 قم و دانش آموخته دکترای زبان و ادبیات عرب است و تحصیلات حوزوی را تا سطح 3 در حوزه علمیه خواهران قم پشت سر گذاشته است.

ریاست دانشگاه الزهرا(س)، ریاست پردیس دانشگاه رضوی، عضو هیات علمی دانشگاه، دانشجو و استاد نمونه کشوری از جمله سوابق علمی و مدیریتی وی است.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات