خبرهای داغ:
همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، از ۱۱۱ جانباز خانواده بزرگ سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۳۷۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، از ۱۱۱ جانباز خانواده بزرگ جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با حضور سرهنگ قاسمی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان تجلیل شد.

ابوالفضل نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: مصداق نصرت دین خدا فراوان است؛ برخی با قلم، برخی با پول، برخی علم و برخی با جان خود دین خدا را یاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ مصداق برای نصرت دین خدا داریم، افزود: جانبازان و شهدا، سلامتی و جان خود را در راه نصرت خدا، تقدیم کردند.

نوفرستی به افزایش ۳۰ درصدی معتکفان و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: ۷۰ درصد جمعیت فعلی کشور، نه انقلاب و نه جنگ تحمیلی را درک کرده اند بنابراین جهاد تبیین در شرایط فعلی کشور ضرورت دوچندان دارد.

سرهنگ محمدعلی قاسمی مسئول بسیج کارکنان خراسان جنوبی  در این جلسه با تبریک میلاد سرداران کربلا اظهار کرد: جشن پیروزی چهل و پنج سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور مردم امسال برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه "بهمن" همیشه ماه سرنوشت سازی برای کشور بوده است، تصریح کرد: بررسی مسیر طی شده، امداد‌های الهی کسب شده و توطئه‌های دفع شده در تداوم مسیر باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی با تاکید بر اینکه برای ادامه مسیر، بیانیه گام دوم انقلاب را در پیش روی داریم، یادآور شد: برای دفع تهدیدها، با شناخت کافی از دشمن، مسیر را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: امروز در بخش‌های مختلف، ایران اسلامی دشمن دارد، اما با تجربه از هشت سال دفاع مقدس، آموخته‌ایم در میدان جهاد پیروزی حاصل می‌شود.

مسئول بسیج کارکنان خراسان جنوبی از انقلاب به عنوان یک امانت بزرگ یاد کرد که امروز به ما رسیده است، گفت: برای تداوم این انقلاب باید دین خود را به شهدا ادا کرده و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

 قاسمی بر انجام فریضه واجب جهاد تبیین تاکید کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند نزدیک قله هستیم بنابراین نباید ناامید و یا خسته شویم.

وی مطالبه خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم را مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: دعوت به حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، علی رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، دو تکلیف رهبر انقلاب بر آحاد مردم است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها