خبرهای داغ:
  چگینی گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران اقدامی واجب و شایسته بود که دارای بازدارندگی بسیار بالایی است.
کد خبر: ۹۵۹۲۵۸۵
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

قزوین_ به گزارش بسیج، نشست بصیرتی به همت معاونت امور خانواده سپاه با موضوع پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی(وعده صادق) در معاونت امور فرهنگی خانواده برگزار شد.

فاطمه چگینی، در این جلسه با اشاره به حمله بزدلانه و مذبوحانه رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت سردار زاهدی و جمعی از مستشاران میهن اسلامی بیان کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران اقدامی واجب و شایسته بود که دارای بازدارندگی بسیار بالایی است.

این هادی سیاسی گفت: در این عملیات بخش بسیار کوچکی از قدرت ایران به نمایش گذاشته شد در حالی که رژیم غاصب همه قدرت خود را برای مقابله با این حمله به کار گرفت و نتوانست کاری از پیش ببرد.

چگینی بیان کرد: ما نباید مغرور شویم بلکه این نکته باید مدام متذکر شود که آنچه ایران اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم غاصب اسراییل انجام داد، قدرت الهی بود.

این هادی سیاسی در ادامه اظهار کرد: ایران با هزینه کم (از قول صهیونیسم ها) این عملیات را انجام داد و برای اسرائیل حداقل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار هزینه داشت. ما در این عملیات ثابت کردیم که آمریکا از ایران می ترسد و بعد از این عملیات در فضای مجازی کل دنیا شاهد حمایت بی نظیر افکار عموی شدیم.

چگینی اضافه کرد: ایران به اسرائیل هشدار داده بود که امشب می خواهیم حمله کنیم و این تحقیر بسیار بدی برای آنها بود و با اینکه از این خبر اطلاع داشتند نتوانستند هیچ دفاعی کنند و ایران از پهپادها و موشک های زیاد استفاد کرد تا آنها را مشغول کرده تا با استفاده از موشک های بالستیک به هدف اصلی برسد و ایران می توانست از سوریه حمله کند اما از خاک خود حمله کرد تا به آنها نشان دهد که خودش بدون دخالت کشوری می تواند مستقیما حمله نماید و ثابت کرد اسرائیل بدون کمک دیگران قادر به محافظت از خودش نیست.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از ۱۰ نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی «اثر انگشت» تقدیر و جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها