خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند مطرح کرد

توجه به ظرفیت داخل گامی مؤثر در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند گفت: اقتصاد مقاومتی راهی مناسب برای رسیدن به خودکفایی و بی‌نیازی است و با رسیدن به ظرفیت درون می‌تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گام موثری بردارد.
کد خبر: ۸۶۲۰۲۳۴
|
۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بسیج و سپاه تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: امروز در عرصه اقتصاد به دلیل سیاست‌های خصمانه نظام سلطه و آمریکا به عنوان یک کارزار است.

وی گفت: ایستادگی ملت ایران از همان اوئل انقلاب در مقابل فشارها و تهدیدات دشمن آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی به عنوان ناجی بحران‌های اقتصادی کشور است .

وی افزود: کشور ایران اسلامی با دارا بودن نیروی انسانی جوان، انرژی، مواد اولیه بازار مصرف و غیره می‌تواند روی پای خود ایستاده و با اجرای اقتصاد مقاومتی از بحران ها به سلامت بیرون بیاید .

مرادی گفت: اقتصاد مقاومتی راهی مناسب برای رسیدن به خودکفایی و بی‌نیازی است و با رسیدن به ظرفیت درون می‌تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور گام موثری بردارد.

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی راهکاری است برای فقرزدایی، توانمندسازی اقشار محروم جامعه، اشتغالزایی و جلوگیری از اسراف است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوندگفت: مرکز مقاومت قهاوند با برگزاری کلاس پرورش طیور به مدت 3 روز با حضور 50 نفر از بسیجیان قهاوند قدمی در تحقق اقتصاد مقاومتی در این منطقه برداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات