مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:

غالب کردن فرهنگ غربی در جامعه، اندلسی شدن جامعه را در پی دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه جهاد کبیر مقابله با نفوذ دشمنان در عرصه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: غالب کردن فرهنگ غربی در جامعه، اندلسی کردن آن جامعه را در پی دارد.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۱۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد چهارشنبه شب در همایش جهاد کبیر و مقابله با نفوذ در سپاه بوشهر، با تاکید بر اینکه با توجه به اصل اعتقادی قرآنی، جوانان باید به ازدیاد نسل توجه ویژه داشته باشند، ادامه داد: کشوری که مردم آن پیر شده باشند آینده آن در شکست است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه با پیر شدن کشور تحرک آن نیز از دست می‌رود، ادامه داد: ما به عنوان پیرو دینی که کاملترین دین است مقداری در مباحث دینی و ازدیاد نسل، عقب کشیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بستن راه نفوذ در همه عرصه‌ها جهاد کبیر است، تاکید کرد: رابطه جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر رابطه‌ای جهادی و درگیرانه است.

اعلمی‌نژاد با تاکید بر اینکه جلوگیری از استفاده از برندهای خارجی جهاد است، بیان داشت: جوان، دانشمند، سیاستمدار، عالم، اقتصاددان و پژوهشگر ایرانی باید مواظب باشند و راه‌های نفوذ دشمن در مباحث علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را ببندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه جهاد کبیر مقابله با نفوذ دشمنان در عرصه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: غالب کردن فرهنگ غربی در جامعه، اندلسی کردن آن جامعه را در پی دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر راه نفوذ دشمنان در مباحث مختلف را به خوبی سد نکنیم موشک هم کارایی نخواهد داشت، گفت: این کار همچنین مانع حرکت‌های جهادی ما در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

اعلمی‌نژاد گفت: کسی که از صنعت و امکانات خود استفاده نکند و در مقابل از صنعت بیگانه بهره بگیرد وابسته و بدبخت شده و همیشه باید دست نیاز جلوی بیگانگان دراز نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر تصریح کرد: اگر راه نفوذ دشمن بسته نشود و زن و مرد غیرتمند ایرانی در این کار سهل‌انگاری نماید دشمن به کمترین ذلت ما راضی نخواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری برای بیداری مسئولان تلاش فراوان می‌کنند اما برخی خوابند، گفت: دشمن می‌خواهد دار و ندار ما را بگیرد و از امام(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا، انقلاب و ناموسمان دست برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار