خبرهای داغ:
استاد دانشگاه‌های قزوین:

گفتمان مقاومت باید در برابر گفتمان سلطه قرار گیرد

استاد دانشگاه‌های قزوین اذعان کرد: امروز باید گفتمان مقاومت در برابر گفتمان سلطه که برگرفته از استکبار جهانی و مدعی خودبرتری است قرار گرفته و از جبهه خود حفاظت کند.
کد خبر: ۸۹۵۶۲۱۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
رستم قنبرلو استاد دانشگاه‌های قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون پیروزی جبهه مقاومت و مهم‌ترین گامی که امروز می‌توانیم در جهت ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی برداریم بااشاره به هفته بسیج اظهار کرد: با توجه به پشت سر گذاشتن هفته بسیج و پیش‌بینی‌های امام در راستای اهمیت بسیج می‌بایست حلقه‌های بسیج علیه مستکبرین در سراسر جهان تشکیل شود.
وی تصریح کرد: امروز باید گفتمان مقاومت در برابر گفتمان سلطه که برگرفته از استکبار جهانی و مدعی خودبرتری است قرار گرفته و از جبهه خود حفاظت کند.
این استاد دانشگاه اضافه کرد: گفتمان سلطه مدعی خودبرتری است و می‌خواهد این خودبرتربینی را همه جهانیان به رسمیت بشناسند.
قنبرلو ادامه داد: نتیجه این خودبرتربینی از سوی گفتمان سلطه این است که به خودش این حق را می‌دهد که همه کشور‌ها را تحت سلطه خود قرار داده و بر آن‌ها فرمانروایی کند.
وی ضمن اشاره به شعار‌های دوران انقلاب تبیین کرد: ماهیت انقلاب با شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی شکل گرفت و امام خمینی (ره) توانست با شعار‌های پیامبرگونه خود نظام جمهوری اسلامی را از فروپاشی نجات دهد.
این استاد دانشگاه ابراز کرد: تشکیل بسیج مستضعفین در سراسر جهان و برای مقابله با مستکبرین و سلطه‌گران از ملزومات اصلی جبهه مقاومت برای ریشه‌کن کردن رژیم صهیونیستی است.
قنبرلو تشریح کرد: امروز به‌الحمدالله با تلاش‌های جبهه مقاومت و هم‌چنین حماقت‌های دشمن توانسته‌ایم به موفقی‌ها و پیروزی‌های بسیاری دست یابیم و شکست داعش و آزادی عراق و سوریه نمونه‌هایی از این موفقیت‌ها است.
وی تشکیل بسیج مستضعفین را از مهم‌ترین راهکار‌های ایستادگی در برابر استکبار دانست و گفت: امروز باید همچون دوران اوایل انقلاب که به فرمان امام (ره) تشکل بسیج مستضعفین در ایران شکل گرفت این تشکل در سراسر جهان محقق شود و با ایستادگی در برابر دشمن به موفقیت برسند.
این استاد دانشگاه مطرح کرد: رژیم استکباری شاید بتواند در برابر دولت‌ها قدرت‌نمایی کند، ولی در برابر مردم و توده عظیم مستضعفین هرگز نخواهد توانست به موفقیت دست یابد لذا تشکیل بسیج مستضعفین در سراسر دنیا از نیاز‌های اصلی جبهه مقاومت است.
قنبرلو در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز برای فروپاشی استکبار جهانی باید خود مردم با یکدیگر هماهنگ شده و با تشکیل دولت‌هایی مستقل در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.
۱۰۰۵/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها