امام جمعه قشم:

وظایف سپاه به جنبه نظامی محدود نمی‌شود

امام جمعه شهرستان قشم، با بیان اینکه وظایف سپاه پاسداران به جنبه نظامی محدود نمی‌شود، گفت: سپاه در انجام رسالت خود متناسب با شرایط روز، از شیوه‌های نوین و کارآمد استفاده می کند.
کد خبر: ۹۰۶۸۴۹۷
|
۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  هرمزگان؛ حجت الاسلام والمسلمین میثم تارَم، روز شنبه در دیدار فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با وی، اظهار داشت: وظایف سپاه پاسداران برای حراست از انقلاب و دستاوردهای آن به جنبه نظامی محدود نمی‌شود.

تارَم، با بیان اینکه سپاه در انجام رسالت خود متناسب با شرایط روز، از شیوه‌های نوین و کارآمد بهره می گیرد، تصریح کرد: حضور سپاه در عرصه های گوناگون (نظیر امنیت، حفاظت هواپیمایی، مباحث کلان عمرانی، اقتصادی، صنایع دفاعی، پزشکی و فرهنگی) دستاوردهای چشم‌گیری به همراه داشته است.

وی، ولایتمداری و بهره‌گیری از ظرفیت بسیج مردمی را از مهمترین عوامل موفقیت‌های سپاه برشمرد و افزود: حمله امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی- غربی به سپاه پاسداران ناشی از نقش بر آب کردن دسیسه‌های خرد و کلان آنان توسط سپاه است.

امام جمعه شهرستان قشم اضافه کرد: رویکرد مسجد محوری بسیج و مرکز قرار دادن ائمه جماعت، پیوند ناگسستنی سپاه و روحانیت را تقویت خواهد کرد.

ارسال نظرات