خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد آبگرم خبر داد:

کمک 727 میلیون تومانی مردم آبگرم به نیازمندان

رئیس کمیته امداد آبگرم گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار آبگرم 727 میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده اند.
کد خبر: ۹۱۹۹۰۸۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همت امانی در نشست شبانه زکات که در روستای کلنجین برگزار شد، بیان کرد: طرح های مختلفی در کمیته امداد تعریف شده که هر کدام برای پاسخگویی به یکی از نیازهای مددجویان است.


وی ادامه داد: اما جمع آوری زکات طرح کمیته امداد امام (ره) نیست بلکه دستور الهی برای فریضه ای است که اجرای آن موجب جاری شدن برکات در جامعه می شود و کمیته امداد این وظیفه را براساس نکلیف شرعی و قانونی خود پیگیری می کند.


رئیس کمیته امداد آبگرم اضافه کرد: طرح های کمیته امداد نیز اگرچه ابداع همکاران است ولی مبنای آن انفاق و رسیدگی به محرومان است و این طرح ها به این منظور طراحی شده تا هر کسی بتواند براساس نیّت خویش به نیازمندان کمک کند.


وی افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری کمک های مردمی به نیازمندان در آبگرم با رقم 727 میلیون تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از پنج درصد رشد داشته است.


امانی عنوان کرد: از این میزان کمک بیش از 39 میلیون تومان صدقه، بیش از 100 میلیون تومان کمک به ایتام در قالب طرح اکرام ایتام و بیش از 45 میلیون تومان مشارکت در طرح اکرام محسنین بوده است.


وی اعلام کرد: مردم نیکوکار آبگرم در این مدت بیش از 115 میلیون تومان برای اطعام نیازمندان، بیش از 109 میلیون تومان مشارکت در نذر و قربانی و بیش از 100 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان مساعدت کرده اند.


رئیس کمیته امداد آبگرم خاطرنشان کرد: در حال حاضر 56 یتیم در قالب طرح اکرام ایتام در آبگرم تحت حمایت کمیته امداد هستند که 432 حامی برای حمایت از آنها در طرح اکرام ایتام مشارکت کرده اند.


وی گفت: متوسط سرانه کمک هر حامی بیش از 38 هزار تومان و متوسط دریافتی ایتام از کمک حامیان ماهانه بیش از 299 میلیون تومان است.


امانی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود به نیازمندان آبگرم را از طریق کد مهربانی # 0282*8877*اهداء کنند.


انتهای پیام

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها