خبرهای داغ:
معاون وزیر صمت

افتتاح دفتر نمایندگی صندوق حمایت از توسعه صنایع در قزوین

نقی پور گفت: در راستای سیاست های مقاومتی و حمایت از شرکت های دانش بنیان چهارمین دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور، امروز در سازمان صمت استان قزوین به بهره برداری رسید
کد خبر: ۹۱۹۹۷۳۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، چهارمین دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور باحضور رضا نقی پور اصل رئیس هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور، حضور عیسی قبادی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، سعید نبیل رئیس سازمان صمت استان، در سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین افتتاح شد.

نقی پور اصل در این مراسم در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای سیاست های مقاومتی و حمایت از شرکت های دانش بنیان چهارمین دفتر نمایندگی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته کشور، امروز در سازمان صمت استان قزوین به بهره برداری رسید که همزمان با برگزاری دومین یلدای صنعت استان می باشد.

وی با اشاره به هدف ایجاد این صندوق گفت: این صندوق با هدف ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان، صدور ضمانت نامه، ارائه خدمات کارشناسی و سرمایه گذاری ریسک پذیر و تقویت رونق تولید در حوزه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در استانها و به منظور جلوگیری از صرف وقت زیاد راه اندازی شده است.

نقی پور با اشاره به ظرفیت های صنعتی استان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بالا صنعتی در استان قزوین، باید ضمن حمایت از صنعت، موجب رونق تولید و اشتعال در استان شویم و در راستای این امر با ارائه تسهیلات این صندوق می توان گام های مثبتی در صنعت برداشت چرا که گاها بانک ها قادر به درک شرایط تولیدکننده نیستند و با موانع موجود در قانون، در زمان لازم نمی توان به کمک تولیدکننده آمد که ظرفیت این صندوق موجب حمایت تولید کننده می شود.

وی افزود: هیچ محدودیتی در تعداد طرح ها برای استفاده از تسهیلات این صندوق وجود ندارد و همه صنایع پیشرفته مانند هوا و فضا و ماهواره های نظامی، نرم افزار سازی را شامل می شود.

نمایندگی صندوق حمایت از صنایع پیش از این در استان‌های آذربایجان شرقی، هرمزگان و فارس افتتاح شده بود و امروز چهارمین دفتر نمایندگی در سازمان صمت استان قزوین گشایش یافت.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها