فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

تغییر و اصلاح کشور در گرو انتخاب فرد اصلح است

فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: هیچ تغییر مثبت و هیچ اصلاحی در کشور بدون انتخاب درست و فرد اصلح به ثمر نمی نشیند
کد خبر: ۹۲۱۹۸۳۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی فرمانده سپاه شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرباز با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو، اظهار داشت: مردم برای انتخاب نماینده‌ای اصلح در انتخابات، به معیار‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری توجه داشته باشند.

وی افزود: هیچ تغییر مثبت و هیچ اصلاحی در جامعه بدون انتخاب درست و فرد اصلح به ثمر نمی‌نشیند و ما باید بدانیم که انتخاب ما ارتباط مستقیم با آینده ما دارد.

وی ادامه داد: فضای کلی انتخابات در حال حاضر با زمان اول انقلاب بسیار متقاوت شده و با فضای ارزشی و انقلابی اول انقلاب اسلامی فاصله گرفته ایم.

فرمانده سپاه شهرستانی سرباز تاکید کرد::در حال حاضر برخی با توجه به وجود منافع مالی در عرصه نمایندگی مجلس، حاضر و به رقابت می‌پردازند و برخی نیز با هدف خدمت می‌آیند، برخی در زمان تبلیغات انتخابات، میلیارد‌ها تومان هزینه می‌کنند، این افراد به دنبال سود چند برابری در زمان حضور در مجلس هستند و این موضوع یکی از آسیب‌های عرصه انتخابات در زمان فعلی است.

نخعی تصریح کرد: نگاه قومی، قبیله‌ای، حزبی و سیاسی نتیجه‌ای جز در جا زدن و پسرفت ندارد؛ لذا باید به کسی رای دهیم که با قصد خدمت به مردم و کشور پای کار آمده باشد.
ارسال نظرات