خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان خبر داد

توزیع 54 بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت در تویسرکان

فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان از توزیع 54 بسته معیشتی شامل اقلام مورد نیاز و مایحتاج شب عید برای خانواده‌های بی‌بضاعت در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۲۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

توزیع 54 بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت در تویسرکانبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مهدی دارایی از همکاری جهادگران حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان در قالب گروه جهادی حضرت ولی عصر(عج) با کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تهیه بسته‌های معیشتی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با کمک خیران و جهادگران و به ویژه همراهی همیشگی کمیته امداد موفق به تهیه 54 بسته معیشتی شامل اقلام مورد نیاز و مایحتاج شب عید برای خانواده‌های بی‌بضاعت شدیم.

وی با بیان اینکه هزینه این سبدهای غذایی 75 میلیون ریال است، اظهار کرد: این بسته‌ها بین خانواده‌های بی‌بضاعت روستاهای محروم تابعه حوزه مقاومت شهید مدنی توزیع شده است.

فرمانده حوزه مقاومت شهید مدنی تویسرکان افزود: برخی از خانواده‌های بی‌بضاعت زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند که سعی شده با شناسایی این خانواده‌ها تعدادی از بسته‌های معیشتی نیز بین آنان توزیع شود.

وی از خیران خواست مانند همیشه یار و یاور جهادگران بسیجی در کمک رسانی به محرومان باشند و در روزهای باقی مانده تا آغاز سال نو کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در اختیار نهادهای حمایتی و یا پایگاه های مقاومت بسیج به منظور کمک رسانی بیشتر به محرومان قرار دهند.

دارایی ابراز امیدواری کرد: با حضور خیران نیک اندیش در روزهای آینده نیز بسته‌های معیشتی دیگری تهیه و بین نیازمندان به ویژه در روستاهای محروم توزیع شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات