خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82

خون شهدای مقاومت، محرک مبارزه با صهیونیسم است

حجت الاسلام عطایی گفت: یاد و خاطره شهدا مقاومت و در رأس آنها سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی هرگز در اذهان عمومی فراموش نشده بلکه خون این شهدای بزرگ احیاگر و محرک مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۲۴۳۵۵۲
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام عطایی مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 در جمع رزمندگان این تیپ به مناسبت روز قدس بیان کرد: امسال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعلت بیماری کرونا و محدودیت های موجود، راهپیمایی عظیم و مهم روز قدس در کشور برگزار نشد.

وی گفت: اما قلب همه شیعیان و بلکه تمام آزادی خواهان جهان آکنده از تنفر و خشم
از حضور ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر قدس در سرزمین های فلسطین عزیز است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 82 اظهار کرد: با وجود اینکه راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود اما جنایات و خباثت های آن رژیم منحوس را محکوم نموده و به حول قوه الهی با پیروی از فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای بزودی و در آینده ای نزدیک نمازی به امامت ایشان در قدس شریف اقامه خواهیم کرد.

حجت الاسلام عطایی ضمن اشاره به نقش محوری شهدای مقاومت در ایستادگی و مبارزه با رژیم غاصب فلسطین گفت: بی شک یاد و خاطره شهدا مقاومت و در رأس آنها سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی هرگز از اذهان عمومی فراموش نشده بلکه خون این شهدای بزرگ احیاگر و محرک مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی است.

۱۰۱۰/پ۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها