خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

نمایش بهتر آرمان های انقلاب اسلامی با زبان هنر امکان پذیر است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه همه صحنه های تحول آفرینی ما در کشور فرهنگی است، گفت: با زبان هنر می توان آرمان های انقلاب اسلامی را نمایان تر کرد.
کد خبر: ۹۲۴۵۳۴۴
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم افتتاح مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی و هنری است، اظهار داشت: همه صحنه های تحول آفرین ما در کشور فرهنگی است .

وی با اشاره به ایجاد و گسترش نهادها و مراکز فرهنگی و هنری بعد از انقلاب اسلامی در کشور ، گفت: ما در عرصه ی فرهنگی و هنری شهدا و شخصیت های سرشناس بسیاری داریم.

سردار قاسمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی علاوه بر جنبه سیاسی، اجتماعی نیز بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران بساط تمام مستکبران عالم را برچید و در مقابل به حمایت از تمام مظلومان و ستم دیدگان جهان برخاست.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما همه آرمان های والای انسانی را دارد که با کار فرهنگی و هنری می توان آنرا به مردم نشان داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت هنر، افزود: ایشان فرمودند: " شاید ده ها سخنرانی ارزش یک کار هنری را نداشته باشد" بنابراین اگر کار فرهنگی در عرصه هنر باشد ارزش و اهمیت بالایی دارد.

سردار قاسمی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه با لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در سراسر کشور، عنوان کرد: این بزرگترین کار مردمی دنیا بود که ۲۰۰ میلیون نفر از مسلمانان ایرانی توانستند کمک های مومنانه خود را جمع آوری و در میان نیازمندان توزیع کنند که اینها نشان از هنرمندی رهبر جهان اسلام است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مقام معظم رهبری در باب اهمیت فرهنگ فرمودند: " فرهنگ است که کشور را عزیز، پیشرفته، قانع، فناور و دارای آبرو در جهان می کند".

وی با بیان اینکه میان تهاجم و تبادل فرهنگی تفاوت بسیار است افزود: تبادل فرهنگی در فضای دوستانه انجام می شود امام تهاجم فرهنگی شبیخون و حمله به فرهنگ جوامع است همان چیزی که متاسفانه امروز در کشور با آن مواجه هستیم و دشمن با استفاده از تهاجم فرهنگی به دنبال تضعیف کردن فرهنگ کشور است.

وی ادامه داد: رهبری در بخشی دیگر از بیاناتشان فرمودند: فرهنگ موضوعی است که همگان به آن شوق نشان می دهند و در بیانات خود از آن صحبت می کنند اما کار فرهنگی در کشور متناسب با انقلاب و پیشرفت کشور انجام نشده است و در بسیاری از برنامه ها چه در داخل و چه در خارج دستمان خالی است.

سردار قاسمی تصریح کرد: لذا مسائل فرهنگی آنچنان اهمیت دارد که در خور این است تا با صعه  صدر، خبرگی و کارهای کارشناسی شده در این زمینه فعالیت و اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها