خبرهای داغ:

برگزاری دوره آموزشی مهارتهای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر

دوره آموزشی مهارتهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر به همت بسیج کارمندی در فرمانداری شهرستان شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۷۳۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛دوره آموزشی پیشگیری از مصرف مواد مخدر با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

عقباوی مسئول بسیج کارمندی در گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری دوره آموزشی مهارتهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر، توسط حوزه مقاومت بسیج کارمندی که با همکاری اداره بهزیستی شادگان، دوره با حضور فرماندار و فرماندهان پایگاههای بسیج و کارمندان ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد خبر دادند.

در ادامه بیان داشتند؛لازم است والدین و مسئولان مدارس با شناخت ویژگی‌های رشدی نوجوانان، شرایط روحی و روانی آن‌ها، آشنا شدن با شیوه‌های ارتباط مؤثر با نوجوان و خطراتی که آن‌ها را تهدید می‌کند و همچنین شناخت راهکار‌های مراقبت از نوجوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی، از آن‌ها مراقبت کنند.یکی از پیچیده‌ترین دوران زندگی هر انسانی دوران نوجوانی است. برخی از والدین در این دوران نگران دام اعتیاد برای نوجوانان خود هستند. این دوران فرد نه کودک محسوب می‌شود و نه بزرگسال، اما به استقلال شخصیتی نیاز دارد. دورانی که به دلیل تغییرات هورمونی، دوره فوران احساسات، عواطف، هیجانات، خشونت و پرخاشگری و... است.

در ادامه دکتر صبری سرپرست فرمانداری شادگان در این جلسه ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: اعتیاد یک نوع بیماری است که مستلزم درمان و جلوگیری از بازگشت مریضی ست.

سرپرست فرماندار شهرستان شادگان اظهار داشت : شرایط شهرستان در حوزه اعتیاد نسبت به سایر شهرستانهای دیگر در وضعیت بهتری قرار دارد.

دکتر صبری با اشاره به ارائه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، گفت: کلیه ادارات و دستگاهها موظف اند ضمن پاسخگویی مناسب به شهروندان، به مشکلات مردم رسیدگی و نظم وانضباط اداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها