نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی:

سیاستمداران امریکا به دنبال ایجاد ناامنی اجتماعی در ایران هستند

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحرکات اخیر و تعرض جنگنده‌های ایالات متحده به هواپیمای مسافربری ماهان نشان می‌دهد که ایالات متحده همچون گذشته به دنبال فضای آشوب و اختلاف در داخل ایران است.
کد خبر: ۹۲۶۲۴۰۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی اظهار کرد: تحرکات اخیر آمریکا بیانگر آن است که سیاستمداران این کشور برای رسیدن به اهداف خود همچون گذشته به دنبال فضای هرج و مرج، آشوب و ناامنی اجتماعی در ایران است.
 
وی تصریح کرد: فرضیه آمریکایی‌ها این بود که با نزدیک شدن جنگنده‌ها به هواپیمایی مسافربری، این هواپیما از مسیر خود خارج شود، یا به ناچار تغییر مسیر دهد که در هر دو صورت با فعال شدن سیستم‌های راداری و موشکی سوریه، هواپیمای مسافربری مورد هدف قرار گیرد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس بیان داشت: نتیجه این اقدام آمریکایی‌های موجی از اختلاف و آشوب را در کشور به راه می‌انداخت که چگونه سامانه‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران که در سوریه و لبنان مستقر شده به خاطر امنیت هوایی خود هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار داده است.
 
زنگنه خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکایی‌ها با توجه به فشار اقتصادی و معیشتی روی مردم و شرایط خاص کشور عملا موجی از اختلاف و هرج و مرج را در کشور به راه می‌انداخت و این هدفی بود که آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها