خبرهای داغ:
فعال فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیون تومان در منطقه حصار همدان

یکی از فعالان فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) همدان گفت: در پی بروز بیماری کرونا با همت مجموعه فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) منطقه حصار امام خمینی(ره) همدان و تعدادی از خیرین شهر ۴۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۲۵ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۹۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

توزیع ۴۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیون تومان در منطقه حصار همدانمحمدجواد حضرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با آغاز موج کرونا در کشور مجموعه فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) منطقه حصار امام خمینی(ره) با همکاری هنرستان خورشیدپور، معاونت اجتماعی سپاه همدان و همچنین پایگاه مقاومت نجف اشرف و شهرداری همدان، اقدام به تولید بیش از ۱۸ هزار عدد ماسک ۳ لایه و توزیع در بین نیازمندان منطقه محروم حصار امام خمینی(ره)، اسلامشهر و کوی کوثر شد.

وی افزود: این اقدام با حضور بیش از ۴۰ نفر از بانوان به صورت جهادی انجام شد و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ بطری مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: در پی بروز این بیماری با همت این مجموعه فرهنگی و تعدادی از خیرین شهر، تهیه و توزیع بیش از ۳ هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان منطقه در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری دوستان حدود ۴۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از ۲۵ میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان در فواصل مختلف توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه همچنین در جشن میلاد ائمه (ع) و اعیاد غدیر فعال بوده و برنامه‌هایی همچون کاروان شادی، اجرای سرود، استندآپ کمدی و ... را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات