در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس انجام شد:

نشست مشورتی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه سلمان با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان

نشست مشورتی مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه سلمان با مدیرکل تبلیغات استان سیستان و بلوچستان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۱۰۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نشست مشورتی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان با مدیرکل سازمان تبلیغات استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این دیدار  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به بیان یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، بالاخص شهدای روحانی پرداخت و به اعلام آمادگی و همکاری نزدیک فی ما بین دو سازمان اشاره کرد.
 
حجت الاسلام ابراهیم بامری افزود: رویکرد اصلی و فلسفه ذاتی سازمان بسیج طلاب، استفاده از خرد جمعی و بهرمندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های طلاب استان است.
 
 در ادامه‌ این دیدار حجت الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز  انتصاب مسئولیت بسیج طلاب استان را به  حجت الاسلام بامری تبریک عرض نمود و از همکاری و تعامل سازمان تبلیغات نسبت به پیشبرد اهداف و برنامه‌های بسیج طلاب در جهت رشد و پویایی طلاب و روحانیون استان خبر داد.
 
بزمانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان، آرزوی موفقیت و توفیق خدمتگزاری بیشتر در مسئولیت جدید را برایشان از خداوند منان مسئلت نمودند.
ارسال نظرات