فرمانده نیروی انتظامی:

۹هزار پرونده درهرمزگان به سازش ختم شده است

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: در مدت یازده ماهه گذشته تاکنون، ۹هزار پرونده به مصالحه و سازش ختم شده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۱۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از ایرنا،سردار غلامرضا جعفری پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس افزود: در این مدت کشف ۷۲تن مواد مخدر، ضررمالی یک هزار میلیارد تومانی به قاچاقچیان خودورهای مدل بالای خارجی و خانه های مجلل، توقیف ۴هزار خودروی قاچاق و دستگیری بیش از ۴۰۰نفر انجام شده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره ۱۴۳شهید نظامی در هرمزگان بیان داشت: همچنین در زمینه تصادف های برون شهری ۲۵درصد، درون شهری ۱۶درصد کاهش وجود داشته و ۱۵هزار تارنمای مجرمانه توسط پلیس فتای استان شناسایی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: روزانه ۳هزار امدادخواهی مردم توسط فوریت پلیسی پاسخ داده شده که رضایتمندی افزون بر۹۷درصد از شهروندان را به همراه داشته است.

سردار جعفری اظهار داشت: با توجه به تلاش های مجاهدانه کارکنان نیروی انتظامی هرمزگان در بخش های مختلف، جزو ۳ استان امن کشور و ۲۹استان از نظر وقوع جرم قرار گرفته ایم.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۱۰۰نفر به عنوان نیروی نظای و انتظامی استان استخدام شده اند که برای جذب ۳۶۰ نفر دیگر از جوانان مومن و انقلابی هرمزگان آمادگی داریم.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان اضافه کرد: اراِئه خدمات به ۱۹هزار نفر بیمار، بستری ۵۴۷نفر در بیمارستان نیروی انتظامی با کمترین تلفات، ضدعفونی معابر و شرکت در طرح مواسات و همدلی از جمله عملکرد ما در مبارزه با ویروس کرونا است.

ارسال نظرات