خبرهای داغ:

راهیان نور خط و مکتب شهدا است

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: راهیان نور خط و مکتب شهدا است.
کد خبر: ۹۳۱۵۸۶۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش در خصوص هماهنگی موضوع راهیان نور دانش آموزان گفت: امروز به فرموده رهبری باید خط تحریف شکسته شود تا خط تحریم شکسته شود و از این طریق امید به جامعه تزریق شود.

وی افزود: آموزش و پرورش در خط مقدم نبرد رسانه ای با دشمنان نظام قرار دارد و باید خوراک مناسب را برای دانش آموزان در فضای مجازی فراهم کند تا خط انقلاب به دست دانش آموزان برسد.

او ادامه داد: راهیان نور خط و مکتب شهدا است و لذا ذهن و روحیه و عمل انقلابی در آن زنده است و جریان دارد و در آن تربیت انسان ها رقم می خورد.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: 11 و 12 اسفند ماه برنامه ای باید تدارک دیده شود تا با حضور تیم رسانه ای در مناطق عملیاتی و ایجاد برنامه برای دانش آموزان در بستر نرم افزار شاد، این حرکت فرهنگی امسال باتوجه به شرایط کرونا در فضای رسانه ای شاد انجام شود.

وی افزود: باید از راویان مناسب که بتوانند با زبان کودکان و نوجوانان سخن بگویند برای روایت گری این برنامه استفاده شود.

عرب خراسانی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در این دیدار گفت: در شرایط شیوع کرونا هر چند از لحاظ کمیت و کیفیت برنامه راهیان نور مانند سالیان گذشته نیست اما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا این رویداد مهم تربیتی به درستی انجام شود.

وی افزود: راهیان نور رویداد مهم تربیتی است است و نباید آن را با رویداد های فرهنگی و یا تفریحی اشتباه گرفت و فرصتی برای تربیت انسان ها است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها