خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین

سی‌ویکم خرداد ماه، آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه امام خمینی(س)

حقایق پور از تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی "وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(س)" تا سی‌ویکم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۰۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: مسابقه کتابخوانی "وصیت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(س)" به مناسبت ارتحال امام خمینی(س) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه از دوشنبه، دهم خرداد ماه آغاز شده و تا بیستم خرداد ماه سال جاری ادامه داشت ولی به دلیل استقبال چشمگیر علاقمندان، مهلت شرکت در مسابقه تا سی‌ویکم خرداد ماه تمدید شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه به سایت نوید شاهد استان قزوین به آدرس https://navideshahed.com/fa/forms/298 مراجعه کنند.

حقایق‌پور گفت: سوالات این مسابقه از کتاب وصیت‌نامه سیاسی- الهی امام خمینی(س) طراحی شده که به برگزیدگان، جوایز یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

وی افزود: بازخوانی اندیشه دینی و سیاسی امام خمینی(س)، افزایش آشنایی مردم با سیره، تفکرات و آرمان‌های امام خمینی(س)، حرکت در خط ولایت‌فقیه و گسترش فرهنگ کتابخوانی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.

این مقام مسئول گفت: این مسابقه به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین برگزار می‌شود که از زحمات مسئولان این اداره‌کل قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها