شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با بیان اینکه دشمنان به میدان آمده اند تا مردم به پای صندوق رای نیایند گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است.
کد خبر: ۹۳۵۱۲۴۴
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، جلسه سربازان حاج قاسم با حضور خانواده شهدا، عموم مردم، پایوران و سربازان با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی معاونت سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان پی گرفته شد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: در طی چهل سال گذشته همه انتخابات مهم و ویژه بوده است اما چرا امروز می گوییم این انتخابات از همه دارای اهمیت بیشتری است زیرا در برابر دو جریان قرار گرفته ایم که گروهی تمام مسائل مملکت را به چند کشور آروپایی گره زده اند و دنبال ادامه این مسیر هستند و دیگر گروه نگاه به داخل را ترجیح می دهند.

وی ادامه داد: امروز برای اولین بار در جنگ ۱۲روزه غزه جبهه مقاومت از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک و تجهیزات مدرن رسیده است و دست برتر را دارد و صهیونیست ها بیش از ۹۰ کشته و ۹۰۰ زخمی به گفته ی خودشان داده اند.

معاونت سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: اگر در انتخابات پیش رو در ایران تفکری بر سر کار آید که دنباله رو جربان غرب گرایی باشد اینگونه می توانند تفکر غرب گرایی را در منطقه زنده نگه دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد:جریان غرب گرایی به دنبال این هستند تا مردم را نسبت به انتخاب اصلح بی تفاوت کنند تا به اهداف خود که نشستن بر مسند ریاست جمهوری است برسند.

وی با بیان اینکه ما نباید انتخابات را سهل بگیریم زیرا بعضی باتمام وجود وارد عرصه انتخابات شده اند تا سود خود را ببرند افزود: کسانی که با صندوق های رای قهر کرده اند که عده ای از آنان حق دارند زیرا از مشکلات موجود زخم خورده اند.

معاونت سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: باید تلاش کرد این قشر زخم خورده و سختی کشیده را به پای صندوق های رای آورد و اگر می خواهیم وضعیت بهبود یابد باید این قشر را دعوت به انتخابات کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: در حال حاضر همه دشمنان به میدان آمده اند تا مردم به پای صندوق رای نیایند اگر میخواهیم وضعیت تغییر کند باید همه جمعه به پای صندوق های رای بیاییم.

ارسال نظرات