خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی ابوذر شهرستان کبودراهنگ:

رزمایش کمک‌های مومنانه گروه جهادی ابوذر کبودراهنگ ادامه دارد

کبودراهنگ-مسئول گروه جهادی ابوذر شهرستان کبودراهنگ از اجرای رزمایش کمک مومنانه به همت خیرین و گروه جهادی ابوذر شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۵۵۴۸۹
|
۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
رزمایش کمک‌های مومنانه گروه جهادی ابوذر کبودراهنگ ادامه داردسیده مرضیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: نهضت کمک مومنانه تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در شرایط کرونایی برای شرایط  اقتصادی این روز‌ها نیز مثمر ثمر است.

وی گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون که ویروس کرونا در کشور ما یکه تازی می‌کند مردم شریف شهرستان کبودراهنگ پشتیبان ولایت فقیه بوده و به اوامر ایشان لبیک گفته و تسکینی بر آلام بیماران و خانواده‌های آن‌ها و همچنین مردم  محروم این دیار شدند.

مسئول گروه جهادی ابوذر شهرستان کبودراهنگ بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه به حق روحیه نوعدوستی و انفاق را بار دیگر در نهاد ملت ایران زنده کرد و آن‌ها را نسبت به حال و روز همسایگان و همشهریان خود حساس‌تر کرد.

وی یادآور شد: مردم انقلابی شهرستان کبودراهنگ در حرکت خداپسندانه و جهادی به صورت مخفیانه کمک‌های خودجوش مردمی را بین  نیازمندان تقسیم و توزیع می‌کنند.

جعفری با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی ابوذر از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون  خاطرنشان کرد: به همت خیرین و جهادگران شهرستان موفق شدیم حدود ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال کمک جهیزیه اهدا کرده و قبوض آب، برق و گاز مشترکین بدهکار را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات