خبرهای داغ:
به همت ستاد اجرایی فرمان امام( ره)

60 هزار پرس غذای گرم روز عید غدیر در خراسان جنوبی توزیع می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت:60 هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش احسان غدیر بین نیازمندان استان توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۵۹۶
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: 60 هزار پرس غذای گرم در قالب رزمایش احسان غدیر بین نیازمندان استان توزیع می شود.


سید مجتبی موسوی اظهارکرد: این ستاد در ادامه فعالیت های خود در حوزه های اجتماعی همزمان با عید بزرگ غدیر ،رزمایش احسان غدیر را اجرا می کند.


وی بیان داشت: در این رزمایش با همت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) و درراستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه کمکهای مومنانه و طرح مواسات و همدلی بمناسبت عید سعید غدیر بیش از 60 هزار پرس غذای گرم طبخ وبین نیازمندان توزیع می شود.


وی ادامه داد: این مهم با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با همکاری و تعامل هیئت های مذهبی ،گروه های جهادی و ... در سطح استان و در مناطق هدف اجرا می شود.


وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این رزمایش را 350 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همچنین در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا بیش از 50هزار عدد ماسک رایگان در سطح استان و مناطق پرخطر از جمله نهبندان توزیع می شود.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی تصریح کرد: 560عدد گان پزشکی نیز برای کادر درمان در حال توزیع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها