ذبح یک راس گوسفند به مناسبت عید غدیر در مهرستان

مهرستان/ به مناسبت گرامیداشت عید امامت و ولایت یک راس گوسفند به نیت شفای مریضان کرونایی و عید غدیر خم در شهرستان مهرستان ذبح شد.
کد خبر: ۹۳۶۱۰۸۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، به مناسبت گرامیداشت عید امامت و ولایت یک راس گوسفند به نیت شفای مریضان کرونایی و عید غدیر خم در شهرستان مهرستان ذبح شد.

سرهنگ دوم پاسدارحسین نکوئی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: غدیر تنها یک واقعه تاریخی و یا بخشی از زمان یا قطعه‌ای از زمین نیست، بلکه غدیر جریان زلال طهارت توحیدی در سراسر تاریخ و درخشش هدایت خداوندی در گستره جهان هستی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان غدیر را میزان سنجش عبودیت خدا و اطاعت از رسول خدا دانست.

وی بیان کرد: غدیر روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی هست، که نه فراموش شدنی است و نه کهنه شدنی، بلکه ماندگار، پویا و زندگی ساز است.

این مسئول یکی از اعمال روز غدیر  را دادن اطعام به نیازمندان و فقرا دانست  و ادامه داد: در راستای گرامیداشت این روز یک زاس گوسفتد ذبح و گوشت آن بین نیازمندان و بیماران درگیر ویروس کمحوس کرونا توزیع شد.

همچنین حجت الاسلام وحیدخوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهرستان نیز گفت: برای ازبین رفتن این ویروس منحوس باید به درگاه الهی دعاکنیم و ما در این راه، با قربانی کردن و اطعام فقرا از خداوند خواستار شفای هرچه زودتر بیماران هستیم.

ارسال نظرات