خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین؛

تا پایان سال ۶۷ درصد روستاهای الموت گازرسانی می شود

بوشهری گفت: تا پایان سال در ۱۳ روستای دیگر در منطقه الموت طرح گاز رسانی به اتمام خواهد رسید و این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.
کد خبر: ۹۳۶۱۶۲۰
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در حاشیه طرح گازرسانی به روستای پررود و ۱۵ روستای الموت غربی بیان کرد: گازرسانی به این روستاها از سال ۹۸ با اعتبار ۱۵۷ میلیارد ریال آغاز و امروز هزار و ۳۰۰ خانوار از این نعمت بهره مند شدند.

وی گفت: امروز مشعل گاز در روستا‌های خسرود، دستجرد سفلی، کاکوهستان، کنگرین، بلکان، طیاندشت، پررود، ده دوشاب، امامزاده هارون، طهمورث آباد، احمدآباد، توته چال، اربدیان، کله کوب و گشنه رود روشن می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون کل الموت شرقی و غربی ۵۶ درصد تحت پوشش طرح گازرسانی هستند که تا پایان سال در ۱۳ روستای دیگر در منطقه الموت طرح گاز رسانی به اتمام خواهد رسید و این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

وی افزود: همچنین طرح گاز رسانی در منطقه طارم نیز با جدیت در حال انجام است و هم اکنون ۴۹ درصد در این منطقه تحت پوشش هستند که با تکمیل پروژه های نیمه تمام به ۶۰ درصد خواهد رسید.

مفرد بوشهری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت گاز استان در سال جاری تسریع در گازرسانی روستایی است و در حال حاضر بیش از ۵۶۰ روستا در استان از نعمت گار برخوردار است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها