پیام تسلیت؛

پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایلام در پی درگذشت عالم روحانی حاج شیخ حسین عباسی

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور پیامی رحلت روحانی مبارز و پارسا حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین عباسی را تسلیت گفت .
کد خبر: ۹۳۶۲۷۴۹
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) با صدور پیامی رحلت روحانی مبارز و پارسا حجت الاسلام والمسلمین ؛ حاج شیخ حسین عباسی را تسلیت گفت: در این پیام آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 رحلت مبلغ اسلام ، روحانی مجاهد؛  جناب حجه الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسین عباسی رحمت الله علیه موجب تأسف و اندوه  فراوان شد.

مرحوم عباسی از روحانیون مبارز استان ایلام بود که با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و پس از نیز در کسوت امامت جمعه شهر مهران ، تدریس در حوزه‌های علمیه و دانشگاه ؛ با روحیه اخلاص ، ساده زیستی و صراحت لهجه سالهای متمادی از عمر خویش را صرف تبلیغ احکام شرعی و سیاسی اسلام ، دفاع از ولایت و امورات فرهنگی کرد. 

 با آرزوی مغفرت و رضوان از درگاه خداوند متعال برای آن روحانی مبارز ، این ضایعه اندوهبار را به محضر بیت مکرم ایشان ، اقشار مختلف مردم شریف و ولایت مدار استان ، خصوصاً اساتید ، روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه ، دوستان ، شاگردان و اقوام ایشان تسلیت عرض می نماییم.

ارسال نظرات