خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

تبدیل پایگاه های بسیج به مرکز سلامت در شهرستان قزوین

سرهنگ اصلی بیگی گفت: تمام پایگاه‌های بسیج شهرستان به پایگاه سلامت تبدیل می‌شوند تا زمینه مقابله با کرونا ویروس با قدرت بیشتری فراهم شود.
کد خبر: ۹۳۷۳۲۶۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

سرهنگ زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: تمام پایگاه‌های بسیج شهرستان به پایگاه سلامت تبدیل می‌شوند تا زمینه ی مقابله با کرونا ویروس با قدرت بیشتری فراهم شود.

وی با بیان اینکه  بسیج برخواسته از بطن اقشار مختلف مردم است،  افزود:  پایگاه‌های بسیج در دوران شیوع بیماری کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه هزاران بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند وهمواره در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا بوده و هستند.

وی با تاکید بر اینکه در طرح جدید شهید سلیمانی تیم‌ها مجدداً سازمان‌دهی خواهند شد، اعلام کرد: در این طرح تمام پایگاه‌های بسیج را به پایگاه‌های سلامت تبدیل کردیم و مأموریت اصلی تمام پایگاه‌های بسیج شهرستان خدمات و آموزش و آگاه‌سازی و حساس کردن مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

اصلی بیگی یادآور شد: در راستای اجرای سریع واکسیناسیون علاوه بر نفراتی که در ۱۳ مرکز واکسیناسیون شهرستان بعنوان ثبت کننده نفرات واکسینه شده و انتظامات مشغول خدمت می باشند ۷۰نفر نیروی جهادی جهت آموزش برای تزریق واکسن به اداره بهداشت شهرستان معرفی گردید.

وی در پایان ضمن تاکید بر حضور جهادی همه کارکنان ناحیه امام سجاد علیه السلام شهرستان قزوین در عرصه مقابله با ویروس کرونا گفت: تمامی بسیجیان و کارکنان ناحیه امام سجاد علیه السلام شهرستان قزوین آمادگی ۱۰۰درصدی جهت مقابله با پیک های بعدی کرونا در شهرستان را دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها