خبرهای داغ:
سردار رفیعی:

محور مقاومت در منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ادامه دارد/ باید با شهیدان گام به گام جلو برویم

سردار رفیعی آتانی گفت: کشورهای منطقه با الگو قرار دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت خود را در مقابل ظالمان و مستکبران با قدرت ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۹۳۷۳۹۷۲
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، یادواره شهدای شهرستان آوج با حضور سردار رفیعی آتانی در محل مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهر آوج برگزار گردید.

سردار رفیعی آتانی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء و هفته دفاع مقدس گفت: شهداء در هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون به کشور و نظام عزت و شرف دادند و باعث شدند که ما در جهان صاحب سبک باشیم و در منطقه حرف اول را بزنیم.

وی در ادامه گفت: فرهنگ خودباوری و ایستادگی که در منطقه شاهد آن هستیم مرهون جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقاومت هستیم.

سردار آتانی تاکید کرد: ما باید با شهیدان گام به گام جلو برویم و باید از آنان عقب نمانیم اگر این چنین نباشد شهداء را درک نمی کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: خود آمریکایی ها و غرب مدیون شهدای مقاومت می باشد چون که شر تروریست های خونخوار را از منطقه کوتاه کردند.

وی در ادامه با اشاره به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان افزود: آمریکا دزدانه از افغانستان خارج شد و در افغانستان فقط ویرانی و بدبختی به جا گذاشت و این مهم به جهانیان ثابت شد که آمریکا نمی تواند ناجی دنیا و کشور های مظلوم منطقه باشد.

وی گفت: کشور های منطقه با الگو قرار دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت خود را در مقابل ظالمان و مستکبران با قدرت ادامه خواهند داد.

سردار رفیعی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی این بود که اسلام را بی واسطه فرا بگیرید و این مهم توسط شهدای مقاومت در جبهه مقاومت وشهید سلیمانی بود که این فرهنگ غنی را تا اعماق دلهای جوانان غربی جای دهندو آن راصادر کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: احترام خانواده شهداء راحفظ کنیم. حاج قاسم سلیمانی هم اینگونه بود و احترام خاصی برای پدران و مادران شهداء قائل بود و آنان واسطه فیض می باشند.

وی در ادامه به برنامه دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال آن است که انتظار مردم به صورت غیرعادی از دولت بالا ببرد و این را القا کنند که مشکلات را می شود ۱۰۰ روزه حل کرد.

انتهای پیام/۵۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها