خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی:

همراهی و هم نوایی آحاد جامعه در حل مشکلات با نقش آفرینی بسیج رسانه

قاسمی:نقش‌آفرینی بسیج رسانه در این است که بقیه آحاد جامعه را در مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پای کار بیاورد، امید آفرینی، مطالبه‌گری و معرفی الگو را در دستور کار قرار دهد و در حل مسائل کشور همراهی و هم‌نوایی جامعه به‌همراه داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۷۴۳۴۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه استان ظهر امروز دوشنبه(29شهریور) با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه های استان برگزار شد.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در این مراسم اظهار داشت: کارنامه درخشان رسانه ها در استان ما از نظر آمار، عملکرد و تیراژ رسانه ها به نسبت جمعیت و برخورداری ها نشانه فرهنگ مردم است و این نقطه قوت استان است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه اقشار فعال و انتظار ما از هر قشری متفاوت است عنوان کرد: انتظار ما از بسیج رسانه‌ این نیست که گردان و خط دفاعی تشکیل دهد یا عملیات نظامی داشته باشد بلکه انتظار ما انجام کار فکری و ترویج اندیشه و تفکر بسیجی در بین آحاد جامعه و گسترش دادن است که کارهای خوبی در این زمینه انجام شده اما هنوز خیلی کم است.

قاسمی اضافه کرد: نقش‌آفرینی بسیج رسانه در این است که بقیه آحاد جامعه را در مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی پای کار بیاورد، امید آفرینی، مطالبه‌گری و معرفی الگو را در دستور کار قرار دهد و در حل مسائل کشور همراهی و هم‌نوایی جامعه به‌همراه داشته باشد.

 وی با تشکر از خانه مطبوعات، هیئت اندیشه‌ورز، خبرنگاران و مدیران رسانه‌ها به دلیل همکاری با بسیج رسانه اظهار داشت: گرچه به لحاظ سازمانی بسیج رسانه یک نفر بوده اما با حضور، حمایت، پشتیبانی، قلم فرسایی، حضور و همسویی شما با بسیج رسانه یک لشکر بودید.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: با گسترش فوق‌العاده فضای مجازی و سایبری امروز گردان‌های سایبری بسیج شکل گرفت و تفکیک الزام‌آور شده‌است.

 وی ادامه داد: در مرکز فضای مجازی و بسیج رسانه گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران دو ابتکاری که بسیج رسانه جلودار بوده‌است. در سال 97 همیاری و تلاش همه رسانه‌ها در انتشار برنامه‌های کنگره شهدا،  انتشار زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا بسیار ارزشمند و ماندگار بود.

در این مراسم از زحمات هشت‌ساله سجاد رضایی تقدیر و محمدرضا صادق به‌عنوان مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی منصوب شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها