خبرهای داغ:
با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی انجام شد:

بهره‌برداری از ۳ قنات تکمیل شده در روستای نوغاب شهرستان قاین خراسان جنوبی

صبح امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در سطح استان خراسان جنوبی با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۴۹۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در سطح استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی برگزار می‌شد پس از عطر افشانی و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام آرین شهر، بازدید از صندوق قرض الحسنه این شهر و اقدامات انجام شده توسط این صندوق صورت گرفت.

افتتاح ۱۳۰ کارگاه اشتغال خرد خانگی صندوق های قرض الحسنه مردمی بسیج سازندگی سپاه ناحیه قاین از دیگر برنامه های این سفر بود. سردار زهرایی در این مراسم با اشاره به ایجاد فاصله طبقاتی در برخی دوره های مدیریتی در کشور، این اتفاق را حاصل نگاه لیبرالی به اقتصاد دانست و گفت آنچه که راه حل نجات اقتصاد کشور است، اقتصاد مقاومتی است و لازمه اقتصاد مقاومتی نیز حضور و مشارکت مردم است.

وی اظهار داشت امروزه و در این جنگ اقتصادی محمود کاوه دوران،  همین تولید کننده های جوان هستند که ما مسئولین به عنوان پشتیبانی کننده باید از آن ها حمایت کنیم و با همتی که در این دولت و توسط شخص رئیس محترم جمهور وجود دارد از بسیج نیز خواسته شده است تا در این خصوص مشارکت داشته باشد و ان شاالله مطابق بیانیه گام دوم این مهم توسط نسل جوان و حتی دهه هفتادی ها و هشتادی ها محقق خواهد شد.

همچنین در این سفر قنوات روستاهای نوغاب پسکوه، شادان عرب و آویج که توسط بسیج سازندگی استان و کمک خیرین محترم منطقه با اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال، عملیات مرمت و احیای آن ها به اتمام رسیده بود، به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها